مامان وزن شیش ماهگی ۹کیلو زیاده؟

۶ پاسخ

سلام عزیزم امیدوارم حال نینی تون خوب باشه.من اب دور جنینم زیاد شده.الان در حال رژیم غذایی هستم.اگه پایین نیاد گفتم شیاف ایندوپتاسین باید استفاده کنم.خواستم ببینم شما استفاده کردین؟تاثیر داشت؟عوارضی نداشت برای بچه؟چون بیمارستان بمن گفت عوارض زیادی داره

نه خوبه
کلا هرچقدرم زیا. باشن به دندون درآوردن و راه رفتن که بیفتن همش میره
پسر منم ۶ ماهگی ۹ کیلو بود

نه خوبه پسر منم ۹۲۰۰ بود

دختر من ۸۴۰۰بود

ماشالله

تو نمودار چی نشون میداد؟

سوال های مرتبط

مامان سیب سرخ مامان سیب سرخ ۱۳ ماهگی
مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان باران مامان باران ۱۴ ماهگی
مامان لیا 🌸 مامان لیا 🌸 ۱۶ ماهگی
مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی
مامان ایلماه و آریا مامان ایلماه و آریا ۱۴ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان مامان آراد مامان مامان آراد ۱ سالگی