سلام عزیزم امیدوارم حال نینی تون خوب باشه.من اب دور جنینم زیاد شده.الان در حال رژیم غذایی هستم.اگه پایین نیاد گفتم شیاف ایندوپتاسین باید استفاده کنم.خواستم ببینم شما استفاده کردین؟تاثیر داشت؟عوارضی نداشت برای بچه؟چون بیمارستان بمن گفت عوارض زیادی داره
نه خوبه
کلا هرچقدرم زیا. باشن به دندون درآوردن و راه رفتن که بیفتن همش میره
پسر منم ۶ ماهگی ۹ کیلو بود
نه خوبه پسر منم ۹۲۰۰ بود
دختر من ۸۴۰۰بود
ماشالله
تو نمودار چی نشون میداد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.