۲ پاسخ

من ماه پیش ان تی درویشی رفتم خیلی هم زود نوبت داد امروز زنگ زدم گفت فردا بیا
با بیمه تامین ۹۰۰ هزینه سونوم شد
حدود ۹۰۰ گمونم پایین ترم بود
ازمایشمم همیشه میرم کاووش ۱۱۰۰ هم هزینه ازمایش ان تیم شد
دکتر درویشی خیلی دقیقه اگه بتونی نوبت بگیری عالیه

کجا زنگ زدی من درویشی رفتم سال پیش.حدود بهمن ماه ۱۲۰۰ بود با کد رهگیری بیمه تامین اجتماعی شد ۸۰۶ تومن‌ . الان یه مقدار حتما گرون شده زنگ بزن

سوال های مرتبط