نه خیلی خوبه تازه احساس میکنم یکم بزرگ هم هست نسبت به هفته تون....
نی نی پسره؟
من اصلا شکم ندارم 🤭
من همین ام ندارم😂
شکم منم همینقدریه، ولی بچه ک نیست انقدر ،دعا کن بچه ک همینقدری شد شکمامون بزرگ شه😂
من استرس میگیرم شکمم یکم بیشتر به چشم میاد🫠
برامن انقده الان😂
نه عزیزم بنظرم اوکیه خب
برا من یه کوچولو از این بزرگتره
برا منم همینه خوبه
نه برای منم همین اندازست
برای من از این کوچیک تره نگران نباش
شکمه منم همین قدر هست فکر کنم طبیعی هست
بنظرم بزرگم هست عزیزم تا ماه اخر توپ قلقلی میشی میای میگی وااای دیگه دارم میترکم
بچه ماه اخر وزن میگیره الان هیچ نگرا نباش
ن بابا خوبه نسبت ب هفتت
از 25هفته به بعد بزرگ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.