۶ پاسخ

خوبه عزیزم دختر منم ۶ ماهگی ۷۵۰۰ بود

آره خوبه ماشاالله نگران نباش،بچه با بچه فرق ميكنه اونايي كه تو ٦ ماهگي گفتم ٨٥٠٠ و اين حرفا اون اضافه وزنه كه براش خوب نيست البته ژنتيك هم هست بعضي بچه ها مامان باباشون هيكلشون خيلي درشته خب طبيعتا بچه هم گنده ميشه،وزن و قد بچه شما خيلي خوب و طبيعيه متناسب با نمودار هم هست

وزن ۸ قد۷۰

خوبه وزنش نرمالع نگران نباشی

کمه وزنش فکر کنم

وزن۸۵۰۰قد۷۴

سوال های مرتبط

مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی