هم هفتگی های من شما ها چه علائمی دارین میشه لطف کنین بگین

۸ پاسخ

فقط تهوع صبحگاهی 😑
معده درد

هیییچی😕 😕 از اول بارداریم هیچ علایمی نداشتم همش نگرانم حال بچه خوبه یانه.فقط گهگاهی درد زیر شکم. الان سه هفته است شکمم درومده سینه هامم که یه بار سفته یبار شل سر درنمیارم ازشون

پس چرا من دیگ هیچ علائمی ندارم فقط شکمم گهگدایی سفت و شل میشه

من بشدت افسردههه

دردایه خفیف گاهی زیر دلم و قسمتایه مختلف شکمم ، گاهی استفراغ ، معدمم ی جوراییه نمیتونم درکش کنم چشه😅

تکونای نی نی رو حس میکنین

ضعف ... افسرده

کمر درد شدید یبوست سرگیجی و من حتی نمیتونم ویتامین هامو هم بخورم باعث معده درد میشه له شما

سوال های مرتبط

مامان 💙علیسان💙 مامان 💙علیسان💙 ۶ ماهگی
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 ۸ ماهگی
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد