۸ پاسخ

۲۰روزگی

۳روزگی

۴ماهگی

هنوز نکردم

سه ماهگی گفتم خوب بشه بعد واکس چهارماهگی روبزنم تقریباً ی 17روز قیل سوراخ کردم خداروشکر نه عفونت گرفت نه خیلی اذیت کرد فقط همون دوسه روز اول که الکل میزدم سوزش میگرفت

سه ماه و پنج روزگی

من بالاخره شوهرم رو راضی کردم که یه هفته بعد از واکسنش براش سوراخ کنم اگه تا اونموقع باز نگه نه بذار بزرگ بشه خودش تصمیم بگیره

هفت ماهگی

سوال های مرتبط

مامان ارشیدا و تودلی مامان ارشیدا و تودلی هفته سیزدهم بارداری