#پوشک
#شیرخشک #تغذیه

تصویر
۲ پاسخ

فرشت خراب نشد؟؟

بلندش کن اون قسمت ک ریخته یه تشت بزرگ بذار زیرش چندبار اب مشی کن اب میریزه تو تشت .تشتم خالی کردی بذار زیرش بمونه تا خشک شه .تا اب نزنی بو نمیرع

سوال های مرتبط

مامان الیاس مامان الیاس ۲ سالگی