عزیزم اگه خیلی حساسی رو رفتاراش و واقعا اذیتی نمیتونی خودتو کنترل کنی میتونی با مشورت دکتر دارو بگیری چون این حالتا بچه مضطرب و پرخاشگر و نا اروم به دنیا میاد خودت و نی نی اذیت میشین
ولش کن بیخیالی کنی خیلی بهتره منم اولای زندگی اینجور بودم الان هرچی میگه محل نمیذارم سکوت میکنم خیلیییییییی سخته خیلیا
ولی همینکارم باعث شده بحثامون خیلی خیلی کم بشه خیلیاااااا
من خیلی وحشی بودم جیغ میزدم خود زنی میکردم تا توجه کنه ولب اونبدتر حرصم میداد پلی الان بی محلی میکنم بدتر حرصش میگیره
من ک ب خودم گفتم ببین این ی ادم بیشعور و کم عقل و بچه ننس به نفهمیش و بی اصالتیش احترام بزار و دیگ باهاش بحث نکن
بچه عصبی بار میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.