۳ پاسخ

منم همینجوریم یهو واسه ی چیز مسخره میشینم زار زار اشک میریزم🤦🏻‍♀️

من تو هفته ۹ بودم ..سر موضوعی عصبی شدم محکم دوتا مشت زدم به شکمم 🥲💔باز خدا بهم رحم کرد چیزیش نشد ولی یادم می افته کلی ازش معذرت خواهی میکنم

عیب نداره منم خیلی تازگیا حساس شدم😑

سوال های مرتبط