خانوم ها اینو چجوری مصرف میکنین؟

تصویر
۶ پاسخ

روش کامل نوشته
بعد از هر وعده غذا ۲۰تا ۳۰قطره تو یه لیوان آب بریز با چند تا قند و میل کن

وووف منم خیلی میخوردم روزی یبارم قرض لاکتاول

لاکتاول جواب نبود؟

بریز توابمیوه بخور خیلی بدمزس ۲۵تا۳۰قطره

زده روش

روش چیزی ننوشته؟

سوال های مرتبط

مامان سوین جانم مامان سوین جانم ۸ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۱ ماهگی