۳ پاسخ

برا دخترمن خیلی سخت گذشت. 5 روز درگیر بودیم تا بهتر بشه

واسع من خیلی سخت بود

من دخترم خداروشکر عالی بود
نه تب کرد نه درد داشت ، فقط همونجا که زد گریه کرد ، هر ۴ ساعت پاراکید دادم ، عصرش وقتی پوشکشو عوض میکردم یکم بهونه می‌گرفت ولی خیلی خوب بود

سوال های مرتبط