برا دخترمن خیلی سخت گذشت. 5 روز درگیر بودیم تا بهتر بشه
واسع من خیلی سخت بود
من دخترم خداروشکر عالی بود
نه تب کرد نه درد داشت ، فقط همونجا که زد گریه کرد ، هر ۴ ساعت پاراکید دادم ، عصرش وقتی پوشکشو عوض میکردم یکم بهونه میگرفت ولی خیلی خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.