سلام واسه گلو درد چی خوبه؟
#فرزندپروری
#شیرخشک

۲ پاسخ

شیر و عسل و یکی دو قطره آبلیمو داغ داغ باشه بخور

دمنوش عناب
اش شیر و سوپ
عدسی


عزیزم من گروه مامانای بچه دار زدم درمورد غذای بچه هامون بگیر تا مسایل زندگی روزمره صحبت میکنیم اگه دوست داشتی ایدی ایتا یا روبیکا بزار عضوت کنم

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری