سلام دوستان اهوازی کداهوازچند

۳ پاسخ

سلام عزیزم سوال قبلی باید بری مراکز ناباروری که طرف قرارداد باشه نه دکتر مطب

سلام عزیزم
۰۶۱

سلام عزیزم خوبی باردار نشدی ؟؟فکر آی وی اف نکن بخدا خیلی شکسته ت میکنه بده دست خدا خودش بخواد میشی بیخیالش شو از فکرش بیا بیرون

سوال های مرتبط