شیر خشک فرزند پروری بچه پوشک
تروخدا جواب بدین

تصویر
۹ پاسخ

مگه میشه هیچ کس و نداشته باشی ؟ چطور بچه ای هستی ک از خانوادت خبر نداری
ب عمت زنگ بزن همه عمه ک یه ماه پیش اومد سیاهت و از تنت در آورد

تلفن خونتون به نام کیه ،زنگ بزن ۱۱۸ اسمو فامیل مامانتو بگو

خوبن انشاالله
پرند مسکونی نزده نشنیدیم اصلا
انشاالله پیداشون کنی

داداشت نمیدونی کدوم مدرسه میره اگر بدونی از اونجا پیگیر باش

مگه میشه هیچ فامیلی نباشه بلاخره هرکسی یه خانواده ای داره عمو عمه دایی پدر بزرگ یا دختر عمو دختر عمه بلاخره یکی هست در ارتباط باشن

یعنی فامیل دیگه ای ندارید زنگ‌بزنی شمارشونو از اونا بگیری
تروخدا بعدا پیداشون کردی آشتی کنید،دنیا ارزش قهر رو‌نداره

خوب مامانت سر کاری نمیره ک بتونی بری یا بیمه نیست غز اداره بیمه بپرسی یا فامیل و دوست وحدود خونه رو بلد نیستی

خب هیچ فامیلی ندارید در ارتباط باشن؟

خاله ای دوستی کسی شاید شماره جدیدشون رو داشته باشه از اونا بپرس

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥹❤️ مامان ماهلین🥹❤️ هفته هشتم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا ۱۵ ماهگی