۲ پاسخ

یبوست داری اگه اره شیربجوشان باگل محمدی بخور پدرم عین توبودچندبارخورد راحت شد نفخت ماله بیهوشیه

بعد از ده روز بخیه رو میکشن.

سوال های مرتبط

مامان مامان دوتافرشته مامان مامان دوتافرشته ۱۵ ماهگی