۹ پاسخ

باپنبه وآب .چون بیمارستان نمیزارن ببری بشوری .میگن خدای نکرده از دستت لیز میخوره

دستمال مرطوب رو اول بشور بعد که موادش پاک شد از خیسیش برای تمیزی استفاده کن

از همون اول پی پی میکنه میشوری دیگه. چرا نشوری؟ ربطی به اینکه کی حموم میبری نداره که

من از همون اولش میشستم

پی پی که من از روز اول میشستمش با دستمال مرطوب اصلا تمیزش نکن که خوب نیس/ پنبه و اب خیلی بهتره اگه نمیتونی بشوریش

پی پی فقط با آب
جیش دستمال نخی خیس میکردم میزدم اونجا

مامان من از همون روز اول میشوره تو روشویی دستشویی،جیش با دستمال مرطوب تمیز میکنه

من اوایل با آب و پنبه تمیز میکردم بعد ۴ روز شستمش

من با دستمال مرطوب تمیز میکردم از روز پنجم پی پی میکرد میشستم

سوال های مرتبط