۸ پاسخ

خدا حفظشون کنه

بسلامتیی و سعادتمندیشون🐣💝

اره دیگه فقط آوردن خوب نیست
نگهداری میخواد تفریح و رفاه و رسیدگی هم بچه میخواد نیاز داره والدین وقت بزارن ۳ تا دیکه خوبه واقعا منکه همین یه دونه رو میزارم بالا سرم

منم این سومی دخترمه نا خواسته بود همین برام کافیه به سلامتی دنیا بیاد

خداحفظشون کنه برات🎀✨️

تنشون سالم باشه انشاالله عاقبت بخیر بشن🙏

به به سه تا فرشته به سلامتی عروسشون کنی

چرا دیگه بچه نیاری 🥺

سوال های مرتبط