خدا حفظشون کنه
بسلامتیی و سعادتمندیشون🐣💝
اره دیگه فقط آوردن خوب نیست
نگهداری میخواد تفریح و رفاه و رسیدگی هم بچه میخواد نیاز داره والدین وقت بزارن ۳ تا دیکه خوبه واقعا منکه همین یه دونه رو میزارم بالا سرم
منم این سومی دخترمه نا خواسته بود همین برام کافیه به سلامتی دنیا بیاد
خداحفظشون کنه برات🎀✨️
تنشون سالم باشه انشاالله عاقبت بخیر بشن🙏
به به سه تا فرشته به سلامتی عروسشون کنی
چرا دیگه بچه نیاری 🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.