احتمالا ۲ الی ۳ تومن بشه
دقیقا منم خیلی سکه داشتم همه رو یا فروختم یا کادو بردم تا دوسال پیش قیمتی نداشت
سه تومان میشه عزیزم
من هفته پیش یکی خریدم
۲۶۰۰ میشه حدودا
کی میدونس اینطوری میشه من سکه ۱۰۰ سوتی داشتم خریده بودم ۲۵۰ دوسال پیش کادو بردم جایی الان سکه پارسیان هم نمیشه خرید
۳تومن تقریبا
فک کنم دو تومن یا بیشتر میشه...من سی سوت خریدم چند روز پیش ۷۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.