۴ پاسخ

خب تو خورشت و آبگوشت و اینا میریزیم ولی باید له کنم چون درسته نمیخوره

پسر من باید له کنم تو غذا که نبینه . تقریبا یه روز درمیون چون باید غذا برنجی درست کنم شوهرم ناهار با خودش ببره شرکت

ب بچه دو روز در میون

اخی خواهر گوشت افسانه شده شبی رفتم ی پنیر کوچیک و تخم مرغ و مایع لباسشویی ارزونترینش خریدم شد ی تومن اینقد ناراحت شدم ک نگو چطور دیکه باید زندگی کرد خدا لعنتشون کنه خانواده ای ک چن تا بچه دارن تو نون خوردنشون موندن

سوال های مرتبط