۴ پاسخ

به نظرم که سه ماهگی هم عالی بود
خواب شب خوب
آب دهن میره ولی اذیت کننده نیست
سختیش هوشیاری بچس که دائم بازی و توجه میخواد و یکی که همش باهاش حرف بزنه 😅

چهار ماهگی رو ندیدی 😅

بیا حالا ۳ ماهگی سورپرایز داره برات😁

سه ماهگی لثه سفت میکنه آب دهن میریزه کل لباسا خیس😂

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا ۱۲ ماهگی