تو شیردهی میشه فیلر لب زد؟

۳ پاسخ

فعکککک نکنم

من انزیم غبغبم زدم🤣هرچی تپلی بود اب شد خیلی خوب شدم شیردهی هم دارم فقط دوبار سه بار شیرمو دور ریختم

نه.

سوال های مرتبط

مامان Joje🐥 مامان Joje🐥 ۴ ماهگی
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۴ ماهگی
مامان فندوق کوچولو🩷 مامان فندوق کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان امیر ، هانا 🍓❤ مامان امیر ، هانا 🍓❤ ۸ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۵ ماهگی