پسر من ۲۰ ماهشه هم شیر خودمو میخورد و هم شیر خشک
دو روزه گرفتمش از سینم
الان فقط شیرخشک میدم
پسر منم اخرای تیر میشه دوسالش میخام شهریور تا اوایل مهر بگیرم
اردیبهشت بگیر هوا معتدل
از الان وعده هاشو کم کم کن
تا بیشتر غذا بخوره
میلش ب شیر کم بشه
اره عزیزم تب و استفراغ میشه
دختر منم مرداد میشه دوسالش
شهریور یا مهر میگیرمش از شیر..
چه اشکال داره یه ماه تا دوماه بیشتر
شیر بخوره
ارع مریض میشه اگ تو گرما بگیریش
بزار تا شهریور یا مهر بخوره بعد بگیر
۲۱ ماهگی بهترین زمانه
منم میخوام تا دو ماه دیگه از شیر ی طی روز بگیرمش.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.