ببخشین کسی عکس قصری داره بفرسته ببینم
ببخشین منظورتون از برچسب چیه به بچه هاتون میدین موقعی که می خواست از پوشک بگیرین ؟
یکی دو ماه طول میکشه پسر بچه ها هم از دخترا بازیگوش ترن دیرتر همکاری میکنن
براش قصری بگیر اشکال نداره سن روقصری نشستنش گذشته ولی اینجوری تشویق میشه باذوق میره کارشومیکنه بذارش ی گوشه بگو دسشویی وجیش داشتی برواونجابشین کارتوبکن
پسر منم همینطوری بود تا یک ماه شاید بیشتر فقط خودم میبردم اثلا نمیگفت مقاومت میکرد شبم پوشکش میکردم الان یک ماهی میشه هم میگه جیش دارم هم شبا دیگه جیش نمیکنه باید صبور باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.