۶ پاسخ

من اصلا ن پستونک میگیره ن شیشه فقط شیرخودم میخوره

نده دردسر میشه برات اکثریت بچه ها شیرخشکی بالا میارن بعدا هم کلا شیرت رو ول میکنه شب و نصف شب باید شیر درست کنی آخرم نمیخوره یا کم میخوره سینه رو بخوره شیر زیاد میشه نخوره کم همه جا همراهته و آماده نیاز به شیشه شستن هم نداری

نده ک‌شیر خودتو‌پس میزنع
منم همینجوری خودمو بدبخ کردم گذاشتم

هیچی نده اگه اینطوره

من چهار ماهگی قبول نکرد

ببلاک کامفورت بده سبکه.چندتا شیر تست کن ببیت مدون دوست داره

سوال های مرتبط