گیگوز میدادم همش ابکی بودهمش پسپی
فقط اپتامیل
ببلاك عاليه
دختر منم هردفعه میخورد دفع آبکی داشت
میگن بیومیل خیلی خوبه
من اپتامیل میدادم خوب بود اما وزندهی نداشت
الان نان میدم بهش میسازه تا ببیتم چی میشه
دخترت چند کیلو هست تپل نیس
بنظرتون بیومیل بدم یا ببلاک؟؟؟
ببلاک میدادم
الان بیومیل میدم راضیم ازش
دفعشم نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.