۷ پاسخ

گیگوز میدادم همش ابکی بودهمش پسپی

فقط اپتامیل

ببلاك عاليه

دختر منم هردفعه میخورد دفع آبکی داشت
میگن بیومیل خیلی خوبه
من اپتامیل میدادم خوب بود اما وزندهی نداشت
الان نان میدم بهش میسازه تا ببیتم چی میشه

دخترت چند کیلو هست تپل نیس

بنظرتون بیومیل بدم یا ببلاک؟؟؟

ببلاک میدادم
الان بیومیل میدم راضیم ازش
دفعشم نرماله

سوال های مرتبط

مامان الای مامان الای ۱ سالگی
مامان 🌙نیلماه🎀 مامان 🌙نیلماه🎀 ۱۵ ماهگی
مامان گندم👶🏻 مامان گندم👶🏻 ۱۴ ماهگی