پسر من از روز اول ببلاک دادم خداروشکر هم خوب وزن گرفت هم تپلی شده دکتر واسش ببلاک کامفورت نوشت سخت دستشویی میکرد با اینکه چرب بود خودم دوباره معمولی دادم راحت تره
اره دکترمنم هم همینکاروکردگف اد رونده مولتی تنهابده
بخاطر وزن پاین آد قط نمیکنه پسرمن دونیم ماهش بود دکترش گفت وزنش دوبرابر وزن تولدش شده دگه آد نده مولتی ویتامین و آهن بده
دکتر دختر من گفت یه روز آد بده یه روز مولتی
منم پایین بود ولی نگفتن
عزیزم دارو نمیدی ک مولتی ویتامینه
منم پایین بود ولی ن بهداشت چیزی گف ن دکترش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.