من خیلی ادکلن بازم ... این ادکلنایی که دوستان معرفی کردن خیلی رایحه های ساده این .
اگر اهل ریسک نیستی مای وی ، بامبشل (ویکتوریا سیکرت ) ، کوکومادمازل چنس شنل (خودم هنوز دارمش چون قدیمیه ولی جذااابه 🤤 )
یارا ، اکلت ، لالیک آمور اینا رایحه های خوبین
ولی یکم فراتر بریم ...
۱- ادکلن zen تو خنکا عالیه
۲-گوچی فلاور بمب (برند گوچی)
۳-لانکوم لانویت (محشره ، یه بوی گرم و شکلاتی و اصلا اوففف)
۴-دیور میدنایت پویزن
۵-بلک اپیوم
۶-کازاموراتی لیرا خیلی زیاد شده ولی یه عطر کاراملی گرمه ولی حتما قبلش بوش کن 🫶🏻
مولکول اصل عالیه
اکلت / هالوین / ویکتوریاسکرت/لانکوم لانویت
بیلی ایلیش
یاراااا تا ابد
بیلی ایلیش
مری می،باربری هر،بامبشل،اویدنس،کوکوشنل مادمازل
مارلی والایا عااااشقش میشی رنگش سفیده،باربری هر اونم خیلی ملوس و دخترونس
liberو legend
ویکتوریا سکرت نایت
آری اریاگراناده
بیلی آیلیش
بوگارت
وی آی پی
بامشل مورد علاقمه
پرنس مدرن
کاساموراتی سفید محشره(در حال حاضر اینو استفاده میکنم)
اسپلندور خوبه
باکارات رژ هم بوش خوبه ولی دیگه خز شده
کوکوشنل
حیاتی
بیلی ایلیش
یارا
و مای وی
من این سه دارو استفاده میکنم عزیزمم و راضیم🥲
یارا🩷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.