۷ پاسخ

چند تا میخوای بگیرم بفرستم برات

من دیشب پرسیدم البته پپتی جونیور

داروخونه قویمی داره

اسنپ بزن برات میاره

داروخانه حیان پونک سر زدی؟

ما مسافرت اومده بودیم همسرم رفت گرفت اپتامیل ۲از بیمارستان گرفته بود

آخی عزیزم من چندتا دارم کاش نزدیک بودی واست می‌فرستادم

سوال های مرتبط

مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی