۴ پاسخ

کولیک نداره؟

چقدر سخته این شبا دقیقا دختر من😥 تا 4 صبح بیدار بود
ولی کم کم خوب شد خدا رو شکر
دختر من کولیک و رفلاکس داشت
با شربت گرمیچر و پدی لاکت بهتر میشد

ن دلدرد ندارع اصلا اینجوری نبود دو س شبه اینجوری شده

گرمیچر بده

سوال های مرتبط

مامان آرتاشاه🩵 مامان آرتاشاه🩵 ۱۰ ماهگی