خانما دهن بچم برفک زده چی کار کنم

۷ پاسخ

عزیزم قطره نیستاتین هر ۶ ساعت ۱ میل هم داخل دهانش بریز هم هم داخل لپ و سقف دهانش با انگشت ماساژ بده

قطره نیستاتین بده

قطره نیستاتین بده بهش

کپسول فلوکونازول ۵۰ بهش بده تو ۵ سیسی شیر قاطی کن بدع
دو بار بده کلا از دهنش میره
دختر خودم ۲۰ روز ش بود زد بهش دادم خوب خوب شد
بردم متخصص دکتر اطفال
برام دعا کن خوب شذ

کپسول فلوکونازول ۵۰ بهش بده تو ۵ سیسی شیر قاطی کن بدع
دو بار بده کلا از دهنش میره
دختر خودم ۲۰ روز ش بود زد بهش دادم خوب خوب شد
بردم متخصص دکتر اطفال
برام دعا کن خوب شذ

عزیزم ببر دکتر شاید قطره ای چیزی بده

دختر منممممم

سوال های مرتبط

مامان کارن و شاهان مامان کارن و شاهان ۷ ماهگی
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۷ ماهگی