۳ پاسخ

چه بد که میمیره😑خوبه ندیدم هردفعه مامانم میدید باهاش میدیدم

گوزل و‌ بابای جهان هردو میمیرن

گوزل بعدش دیگه ندیدم چون بدون گوزل بنظرم چرت شد

سوال های مرتبط

مامان دلسا💕🧿 مامان دلسا💕🧿 ۱ سالگی