۷ پاسخ

من باخرما میدم دوست داره

من با بیسکوییت مادر قاطی میکنم میخوره

من میریزم تو فرنی
شیره خرما و بیسکویتو مغزیجات میریزم مزشو زیاد نمیفهمه

تواتمیل میریزم و بستنی خونگی

عسل شیره خرما یا انگور

من تو فرنی میریزم

من میزنم یه تیکه به نون تست میخوره

سوال های مرتبط