من رفتم دکتر پریود نمیشدم سونوگرافی نوشت تو سونو فولیکولم 6بود کسی با فولیکول 6باردار شده ☹️یک ساله در حال اقدامم یدونه هم سقط داشتم
من با فولیکول ۱۶ آزادسازی زدم دوقلو باردارم.ناراحت نباش خدا به وقتش میده بهت شک نکن هیچ اتفاقی بی حکمت نیس
شما ازین امپولا میزنین کیست نمیشه
روزي دو ميلي رشد ميكنه يه لترزول بخور
چن ساعت بعدم ازاد سازي
سونو از رو شكم بود يا واژينال
عزيزم شما هم پليكيستيك هستيد؟
بعد از این ک امپول آزادسازی سازی زدی ۱۲ ساعت بعدش اقدام کن میگیره انشالله.
اره انشالله نگران نباش استرس بدترها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.