۱۱ پاسخ

چون هرکس به فکر خودش و منافعشه

هعییی بخدا خیلی خسته ام منم ازاین وضع

والا من هستم هم دلسوز هم عاقل هم مهربون ولی لعنطی گهواره بلد نیستم کار کنم@Oijhhhhhhبیا ایتا تو یا هرکدوم خواستین حرف بزنیم

پس من چی هستم هم دلسوزم هم عاقل 😂

من هم دلسوزم هم عاقل بفرمایید🦥🫢


وی خیلی برای خودش پپسی کولا باز میکرد🤣😂

چیشده؟!

گهواره مسدودت کرده بود؟

قبلا تو دوستام بودی چرا حذف شدی

این روزا انگار زمونش شده هرکی فکر خودشه

گشتم نبود نگرد نیست

چی شده فاطمه

سوال های مرتبط