من بعد سونو انومالی میرم واسه تشکیل پرونده
منکه بعد زایمان میریم میگن الان بری هی هی زنگ میزنن میگن بیا بیا دعوام بکنن منم با اونا دعوا میکنم 🤣🤣
برای چی باید بریم بهداشت؟ مگه دکتر خودمون کافی نیست؟
حتما لازمه که بریم؟
من هرماه دارم میرم پیش متخصص زنان و متخصص تیروئید چک آپ میشم دیگه بهداشت برای چیه؟
برو دیر بری دعوات میکنن بعضیاشون البته اینطورن،باید نوار قلب در صورت لزوم اکو،ازمایشات اولیه بارداری و سونوهات ببری تا پرونده تشکیل بده
منم ۱۵ هفته رفتم تشکیل پرونده
الان بری بهتره بدا باز فاز میگیرن
من امروز رفتم بیست هفته ام
من بعد زایمان میرم 🤣🤣🤣
الان برو
دیربری برات پرونده تشکیل نمیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.