خانما تا کی وقت داریم بریم بهداشت پرونده تشکیل بدیم

۱۰ پاسخ

من بعد سونو انومالی میرم واسه تشکیل پرونده

منکه بعد زایمان میریم میگن الان بری هی هی زنگ میزنن میگن بیا بیا دعوام بکنن منم با اونا دعوا میکنم 🤣🤣

برای چی باید بریم بهداشت؟ مگه دکتر خودمون کافی نیست؟

حتما لازمه که بریم؟
من هرماه دارم میرم پیش متخصص زنان و متخصص تیروئید چک آپ میشم دیگه بهداشت برای چیه؟

برو دیر بری دعوات میکنن بعضیاشون البته اینطورن،باید نوار قلب در صورت لزوم اکو،ازمایشات اولیه بارداری و سونوهات ببری تا پرونده تشکیل بده

منم ۱۵ هفته رفتم تشکیل پرونده

الان بری بهتره بدا باز فاز میگیرن

من امروز رفتم بیست هفته ام

من بعد زایمان میرم 🤣🤣🤣

الان برو
دیربری برات پرونده تشکیل نمیدن

سوال های مرتبط

مامان دودَر کوچولو 🎀 مامان دودَر کوچولو 🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری