۴ پاسخ

من مارک سرلاکشو میدم.سرلاک حریره بادوم.مشکلی نداره که

اره باربد نتونست بخوره

هانا رفلاکس داره،از وقتی کمکی شروع کردم دوبار بهش حریره بادام دادم هردوبار کلییی بالا اورد و دور لبش جوش ریز زد

من پسرم رفلاکس داره فعلا بهش حریره سیب و هویج دادم حریره بادام سنگینه فعلا براش

سوال های مرتبط