۳ پاسخ

از هفت ماهگی شروع کنش
فقط فرنی بده برا تنوع به فرنی بیسکوییت مادر بزن

نه چه زودی 🙄

پوره هویج کدو حلوایی سیب

سوال های مرتبط

مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی