از نظر من هنوز کوچیکن و چیزی از تولد توی ذهنشون باقی نمی مونه من اگه همسرم قبول کنه میخوام یدونه کیک بگیرم سه تایی بریم بیرون عکس بگیریم یادگاری
تم تولد بادکنک اینا کیک میوه وخواستی دسر
سختش نکن. براش میتونی بادکنک شکل دار بگیری. با یه عدد یک . کیک بگیر تمام. یادگاری میمونه
من برا خودم و دخترم لباس مجلسی گرفتم شوهرمم کت شلوار از قبل خریده بود نپوشیده بود رفتیم آتلیه چهارتا عکس گرفتیم شبشم با خانواده کیک و جوج زدیم البته من خودمم کیک پختم دسر درست کردم برا دسر عکس کارتون هایی ک دوست داره دخترم چاپ کردم چسبوندم کارمو سختر کردم 😁
خب بگیر تولد جمع و جور و خانوادگی اگه شرایطشو نداری تولد بزرگ بگیری... کیک و بادکنک و یه تزیین جمع و جور
بستگی داره چند نفر مهمان میخوای دعوت کنی چقدر هزینه کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.