چجوری فرنی درست میکنید ؟

۲ پاسخ

من طبق دستورپخت گهواره

آرد برنج یا بخر یا خودت آرد کن...
قطعا خونگی بهتره...

برنج شمال میشوری
خشک میکنی
آسیاب میکنی
(من مامانم دادم عطاری سر کوچه برامون پودر کرد قشنگ)

نصف لیوان آب تصفیه بریز تو ماهیتابه+
یک غ ق آرد برنج+
نصف ق غ پودر بادام(اینم خودت تهیه کنی بهتر از بازاریه)
بزار قوام بیاد بده نی نی جون

تست گرفته باشی قبلش از هر کدوم جدا جدا...

برای وزن دهی بهتر توش نوک قاشق کره پاستوریزه یا یک ق غ شیرخشک بریز...

دخترک من فرنی شل و ول دوس نداره،دوس داره قوام دار باشه

سوال های مرتبط

مامان اَرسلان مامان اَرسلان ۸ ماهگی
مامان آوید مامان آوید ۱۱ ماهگی
مامان آیهان و پناه مامان آیهان و پناه ۱۲ ماهگی
مامان پناه🥰 مامان پناه🥰 ۱۶ ماهگی
مامان 👶🏻lena🩷 مامان 👶🏻lena🩷 ۸ ماهگی
مامان ⚘️مهدیارکوچولو مامان ⚘️مهدیارکوچولو ۷ ماهگی