عزیزم شما با پولیپ باردار شدی؟
خوووووداااااااااا 😍 مبارکه به به ... برای منم دعا کن😍
تاخیرت چند روزه؟من روز موعدم بتام ۲۰۰ بود.چهار هفته بودم.
برای منم دعا کن امروز جوابش میاد مثبت باشه🥹
بلهههه عزیزم😍مبارکا باشه به سلامتی.مال من بتام ۱۷۵ بود و ۴ هفته ام بود😊
مبارکه عزیزم ان شاالله صحیح وسالم بغلش بگیری 😍
هفته هفتم برو ولی بتا به دوقلو میخوره
خداروشکر مثبته عزیزم مبارکههه 😍
فعلا نرو سونو عزیزم زوده عدد من به ۴هفته میخورد دکترم گفت فولیک اسید و ویتامین دی هزار بخورم ۳هفته دیگه سونو برم....
ارهههههه مبارکهههههه مثبته😍😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.