۹ پاسخ

عزیزم شما با پولیپ باردار شدی؟

خوووووداااااااااا 😍 مبارکه به به ... برای منم دعا کن😍

تاخیرت چند روزه؟من روز موعدم بتام ۲۰۰ بود.چهار هفته بودم.

برای منم دعا کن امروز جوابش میاد مثبت باشه🥹

بلهههه عزیزم😍مبارکا باشه به سلامتی.مال من بتام ۱۷۵ بود و ۴ هفته ام بود😊

مبارکه عزیزم ان شاالله صحیح وسالم بغلش بگیری 😍

هفته هفتم برو ولی بتا به دوقلو میخوره

خداروشکر مثبته عزیزم مبارکههه 😍
فعلا نرو سونو عزیزم زوده عدد من به ۴هفته می‌خورد دکترم گفت فولیک اسید و ویتامین دی هزار بخورم ۳هفته دیگه سونو برم....

ارهههههه مبارکهههههه مثبته😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻🫀 مامان آیهان👶🏻🫀 ۴ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق🤰🏻 مامان فندق🤰🏻 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان دونه ی انار🫀 مامان دونه ی انار🫀 هفته بیستم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان معجزه خدا🐣 مامان معجزه خدا🐣 هفته سیزدهم بارداری