۳ پاسخ

میتونی ازمایش بدی بتا
اگر دوس نداری الان بدی اگر تا ۳۰ام پریود نشدی ازمایش بده
این بین درد شدید خونریزی شدید داشتی باید سریع بری دکتر
مهم نیست پیش میاد
اگر تنبلی داری باید بری اونو درمان کنی

یه آزمایش بده

همیشه سر وقت میشدی؟

سوال های مرتبط