۱۲ پاسخ

عزیزم نگران نباش منم تاهفته بیست هیچی حس نمیکردم خیلی بعد از بیست و سه هفته متوجه میشن

نه عزیزم منم تا ۲۲ هفته متوجه نمیشدم الانم خیلی کم

منم حس نمیکنم بهم گفتن طبیعیه

منم خیلی کم میفهممم خیلی خیلی کم همونم حس میکنم حرکت روده است

من22هفته فهمیدم تازه

اهمیت نده ۲۰ هفته یه بعد

والا میدونم خیلی بی ربطهه ولی من دو شب سمت چپ شکمم نبض میزنه قبلا اینجوری نبود اصلاا میدونم واسه شکمم خودمه ولی حسش قشنگه😅

زوده که هنوز عزیزم
من خودم قدامی بودم از۱۹هفته حس کردم حرکتاشو
میگن شکم اول دیرتر معلوم میشه به حرفا توجه نکن به من اطرافیان میگفتن باید از۳ماه حرکت میکرد بچه درحالیکه اونا نوع جفت و...رو نمیدونن

منم حس نمیکنم. جفتمم قدامیه گویا حالا حالاها خبری نیست و حسش نمیکنم

عزیزم خیلی ها هستن تا ۲۱ هفته حس نکردن
اصلا نگران نباش الان زوده

منم حس نمیکنم

وا طبیعی خب ب حرفا توجه نکن

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🤰🩷 مامان تو دلیم🤰🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری