بعضیا تو گهواره میگن خوب نیست ب منم دکتر داده ولی میترسم بزنم گفته ۳۱هفته انشاالله بزن.سر دخترم۳۵هفته کیسه آبم پاره شد همون لحظه زدم خداروشکر مشکلی پیش نیومد بچه م نرفت دستگاه خودش تونست نفس بکشه
اره من امروز زدم یکیش هم موند برای فردا برای کامل شدن ریه جنینه آمپول بتا اگر درد داری حتما بزن حتماااا
زدنش واجبه یا اختیاری؟
من زدم
برای کامل شدن ریه است دیگه
من زدم دو دوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.