۴ پاسخ

سلام عالی

من ضخامتم همیشه ۶اینا بوده تو زیادی یا من کمم خیلی☹️

ضخامت زیاده فک کنم
تنبلی داری ؟

این ماه دارو هم استفاده کردی؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته ششم بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد