۲ پاسخ

علایمی نداره فقط دکترای حرفه ای با معاینه میشن
بقیه هم با سونو و وضعیت ازمایش

واریکوسل واریس رگ بیضه اس
باعث میشه اسپرم ضعیف بشه یا بارداری اتفاق نیفته یا دیر اتفاق بیفته و حتی نطفه ضعیف بشه یا سقط بشه. در کل باید عمل شه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

منتظرم دوباره منتظرم دوباره قصد بارداری