خانما قرص اورژانسی چیجوری باید مصرف بشه

۲ پاسخ

هروقت بدون جلوگیری رابطه داشتی دوتا رو بخور یا یکی همون بسته ولی میگن زیادش خوب نیس ولی من خلی میخورم

سوال منم هست ...و میتونیم مثل قرص های دیگه بخریم همیشه تو خونه باشه؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی