لایه اول ژله آلوورا و بستنی قاطی کن بزار ببنده
لایه بعد بستنی با ژله مورد علاقه قاطی کن میشه رنگ وسط بریز روش بزار ببنده
لایه سوم که ژله رو آب قاطی میکنی
درخواست بده لطفا❤
دوتا اول رو من جای یه لیوان آب سرد شیر میریزم و سوم هم ژله معمولی عزیزم هرکدوم گرفت لایه بعد روش درست کن
اینم تولد همسرم بود درست کردم
این ژله تولد دخترم
خیلی راحته اونایی که مات هستن ژله بستنیه،مثلا یه بسته کامل پودر ژله رو اول با یه لیوان اب جوش حل کن بعد یدونه بستنی وانیلی لیوانی که دمای محیط گرفت آب شده بریز داخلش مخلوط کن، من همیشه ژله رو با اب جوش حل میکنم بعد نصفشو میریزم داخل یه ظرف بهش 2 قاشق غذاخوری بستنی وانیلی میزنم، و اینارو لایه لایه میریزم به سلیقه خودم میبنده الان ژله هایی که درست کردم عکسشونو میفرستم
سفیده ژله الو چرا با بستنی یا شیره
سبز کمرنگ حالا هر ژله آیی که سبز باشه مثل طالبی با کمی شیر یا بستنی قاطی میشه بالایی هم که ژله سادس تیکه تیکه میزاری میبنده بعدیو میریزی
دوتا پایینی رو میتونی ژله بستنی درست کنی
روییش ژله خالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.