توی هفته ده منطقی نیست🤣
اضافه وزن داری ؟ یا از نفخه از از اضافه وزن منم اضافه وزن دارم یه ذره از شکم تو کوچیک تره😂
نه عزیزم نفخه منم فک کردم شکم دارم الان شکمم اومده پایین
بوگوز راحت شی
نی نی هنوز اونجا نیست ک . تازه ۱۲ هفته میرسه به بالای استخون شرمگاهی . نفخه مامانجان
من هنوز هیچی شکمندارم
بارداری اولته؟؟
من بارداری دوممه شکمم تو ده هفته یه هوا هم بزرگتر بود ماهیچه ها شل باشه زود نشون میده شکم
نفخه منم یه عالمه دارم 😂
نفخ کجا بود آخه شماها میگین عزیزم بیشتر بخاطر بارداری شما لاغر بودی شکم زدی برای آدمای ک تپل هستن شکمشون جلو دیر تر شکم بارداری میزنن
نفخه
عزیزم چقدر خونت قشنگه میشه عکس از خونت بدی ایده میخوام برای خونم نت هم ندارم سرچ کنم
شکم که یک شبه بزرگ نمیشه . نفخ هم حتی اگه باشه به علت بارداریه دیگه. تا قبلش که نبوده حالا در اومده
این عکس مال صبح یا شب
احه من خودم شبا شکم دارم صبح ندارم😅😅واقعا شبا نفخه و شکمم تو صبح واقعیه
نینیه عزیزم مشخصه شما قبلش شکم نداشتی لاغری برا همون ب چشم میاد🥹😂 بعضیاتون نفخ از کجاتون در میارررین
عزیزم نفخه
بدون لباس بده شکمت مثل منه همش حس میکنم پایینه
من ۶ ماهگی شکمم انقد بود
ن شکمه فک کنم نفخ هم هس ولی کم
زوده برای شکم 🤔
من که هنوز ندارم
من شکمم الان انقدیه🫠😂
نفخه خواهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.