۴ پاسخ

من هم بیومیل ساده دادم الانم که خیلی وقته پلاس میدم تا دخترم راه نیفتاده بود خوب وزن می‌گرفت اما الان معمولی البته خب دندون در آورد مریض شد الانم که چهار دست و پا می‌ره اصلا یه جا نمیشینه🥴

خیلی خوشمزه‌ست
بافت نرمی داره
من دو هفته میدم راضیم
به دخترم ساخته

عالیه وزن دهی داره

منم میخوام بدونم هم بیومیل هم بیومیل پلاس

سوال های مرتبط