۸ پاسخ

اگه حالت عادیش تو خونه بچه اذیت کنی باشه ، اینجور مواقع ینی مسافرت پدرتو درمیاره چندین برابر میشه اذیتش
اما اگه بچه ی آرومی هس نسبتا راحت میشه واست
باید در نظر بگیری در هر صورت بچس و غیر قابل پیش بینی ممکنه اذیت کنه ممکن هم هس آروم باشه

من رفتم یکم سخت بود اذیت شدم از مشهد تا تربت😓

نه فکر نکنم خیلی سخت باشه

من با قطار تا تهران رفتم موقع برگشت خیلی اذیت شد دهنم سرویس شد البته کوپه دربست بهتره و احتمالا پسرت کوچیکتر از دختر منه بازم راحتتره

من بچم دوماهشه با ماشین بردم تو راه بیشتر خواب بود فقط واسه شیر و تعویض پوشک بیدارمیشد

نه بابا اذیت نمیکنن بیشتر میخوابن تو راه

نه سخت نیس من رفتم

مسافت چقدری ؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی