اگه حالت عادیش تو خونه بچه اذیت کنی باشه ، اینجور مواقع ینی مسافرت پدرتو درمیاره چندین برابر میشه اذیتش
اما اگه بچه ی آرومی هس نسبتا راحت میشه واست
باید در نظر بگیری در هر صورت بچس و غیر قابل پیش بینی ممکنه اذیت کنه ممکن هم هس آروم باشه
من رفتم یکم سخت بود اذیت شدم از مشهد تا تربت😓
نه فکر نکنم خیلی سخت باشه
من با قطار تا تهران رفتم موقع برگشت خیلی اذیت شد دهنم سرویس شد البته کوپه دربست بهتره و احتمالا پسرت کوچیکتر از دختر منه بازم راحتتره
من بچم دوماهشه با ماشین بردم تو راه بیشتر خواب بود فقط واسه شیر و تعویض پوشک بیدارمیشد
نه بابا اذیت نمیکنن بیشتر میخوابن تو راه
نه سخت نیس من رفتم
مسافت چقدری ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.